اینو گوش کنید....
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

چهار شنبه 26 آذر 1393
ن : محمددانیال

اینو گوش کنید....

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید 

قصه بی سرو سامانی من گوش کنید

داستان غمی پنهانی من گوش کنید

گفتگوی من و حیرانی من گوش کنید

شرح این آتش جان سوز نگفتن تاکی

سوختم سوختم این سوز نگفتن تاکی

روزگاری من و دل ساکن کوی بودیم

ساکن کوی بتی عربده جوئی بودیم

عقل و دین باخته دیوانه روی بودیم

بسته سلسله سلسله موی بودیم

کس در آن سلسله غیر من و دل بند نبود

یک گرفتار ازین جمله که هستند نبود

نرگس غمزه زنش این همه بیمار نداشت

سنبل پرشکنش هیچ گرفتار نداشت

این همه مشتری وگرمی بازار نداشت

یوسفی بود ولی هیچ خریدار نداشت

اول آنکس که خریدار شدش من بودا

باعث گرمی بازار شدش من بودم



نظرات شما عزیزان:

مستانه40
ساعت11:28---27 آذر 1393
زیباتر از پری!به خدا می سپارمت

در عینِ کافری به خدا می سپارمت

ای آشنای غیر!که با من غریبه ای

در دستِ"دیگری" به خدا می سپارمت

از دوری ات بهارِ دلم حصر در دی است

همبندِ خانه ام به خدا می سپارمت

ای مرغ عشق!کز قفسِ من رها شدی

با هر که می پری به خدا می سپارمت

آن روز با چه حال بدی عاشقت شدم

با حال بدتری به خدا می سپارمت

حالم "ردیف"نیست،چه می خواهی از غزل؟

ای آنکه می روی! به خدا دوست دارمت...


تقدیم به عشق رفتنیت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.